Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2012. november 3., szombat

Chez Elisa...


Chez Elisa karácsonyi free mintájával szeretnék nagyon szép hétvégét kívánni nektek :o)
Nagyon tetszik a minta nekem is és szeretném kihímezni valamikor...:o)
A fotó az ő blogjáról való.
Köszönöm a mintát!!!

I would like to wish you a very nice weekend with Chez Elisa's Christmas freebie :o) 
It's a beautiful pattern and you can download it from her blog.
I would like to stitch it, too...:o) The photo is from her blog.
Merci!

7 megjegyzés:

  1. te aztán időben kezded a karácsonyi készülődést :)

    VálaszTörlés
  2. Nem lehet elég korán kezdeni...:o)))

    VálaszTörlés
  3. Hangulatos, szép kis minta.Tényleg jó időben kezdeni, én is már kezdem gyűjteni a mintákat, s van amit már hímezni is.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kedves kis minta, főleg hímzőknek! hű, micsoda édes kis ajándék lenne belőle:))
    Nekem is nagyon tetszik. Én is átgondoltam már, mit kellene készítgetnem:)

    VálaszTörlés
  5. Gyonyoru a minta.:)Szemezgetek en is vele.Kiderul,hogy belefer e az idombe.Talan igen.

    VálaszTörlés
  6. Juj, de jó! ez valóban free minta, én ilyet még nem láttam sehol! Elisa, tök jó!!! Mindjárt ránézek blogodra ♥

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy nektek is tetszik a minta!

    Nagyon sok free minta van a neten, amikor a tervező felteszi 1-2 mintáját...:o)
    Azért is gondoltam rá, hogy egyenként megmutatom őket, hátha ti is kedvet kaptok az elkészítéshez :o)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...